• 801 11 10 600
  • 6944 222 076
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Μακροχρόνιες Μισθώσεις - Leasing

TQM

ISO 9001:2015

ISO 9001:2015

Τι είναι το ISO 9001 ;

Το πρότυπο ISO 9001:2015 είναι ένα διεθνές πρότυπο που θέτει τις κατευθυντήριες γραμμές οργάνωσης ενός οργανισμού σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας του με σκοπό την διαρκή βελτίωση του.

Η ανάπτυξη και η εφαρμογή ενός Συστήματος Ποιότητας σύμφωνα με το ISO 9001:2015 αποτελεί απόδειξη:

  • Της ικανότητας του οργανισμού να παρέχει με συνέπεια προϊόντα τα οποία ικανοποιούν τις απαιτήσεις των πελατών και τις εφαρμοστέες
    νομικές και κανονιστικές απαιτήσεις
  • Της προσπάθειας του οργανισμού να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών του μέσω της αποτελεσματικής εφαρμογής του συστήματος,
    συμπεριλαμβάνοντας διεργασίες για τη συνεχή βελτίωση του και για τη διασφάλιση της συμμόρφωσης με τις απαιτήσεις των πελατών.
Οφέλη από την πιστοποίηση με  ISO 9001:2015

Η επιχείρηση που θα προχωρήσει στην εφαρμογή Συστήματος  Διαχείρισης κατά το πρότυπο ISO 9001:2015, θα αποκομίσει πολλαπλά οφέλη, μεταξύ των οποίων είναι:

  • Επίτευξη και διατήρηση της ποιότητας  των υπηρεσιών/προϊόντων για την ικανοποίηση νομοθετικών απαιτήσεων, απαιτήσεων πελατών, κλπ
  • Βελτίωση της απόδοσης της επιχείρησης και της παραγωγικότητας.
  • Εντοπισμός των αναγκών και των προσδοκιών των πελατών.
  • Βελτίωση της ικανοποίησης του πελάτη.
  • Μείωση του κόστους που οφείλεται εσωτερικά θέματα οργάνωσης και λειτουργίας.
  • Γρήγορη εκτέλεση διορθωτικών ενεργειών.
  • Καθορισμός υπευθυνοτήτων και αρμοδιοτήτων σε όλο το εμπλεκόμενο προσωπικό
  • Αύξηση εμπιστοσύνης, φερεγγυότητας και κύρους της επιχείρησης.

Μεθοδολογία:

Κατά την ανάληψη έργου ανάπτυξης Συστήματος Διαχείρισης κατά το πρότυπο ISO 9001:2015  από την TQM ακολουθούνται τα παρακάτω βήματα:

ΦΑΣΗ  A: Ανάλυση της υπάρχουσας κατάστασης και προτάσεις για βελτιώσεις που είναι απαραίτητες για την προσαρμογή στις απαιτήσεις του ISO-9001.

ΦΑΣΗ B: Μελέτη, σχεδιασμός και συγγραφή του εγχειριδίου Διαχείρισης Ποιότητας και των σχετικών διαδικασιών.

ΦΑΣΗ  Γ: Υποστήριξη στην συμπλήρωση εντύπων – αρχείων ποιότητας που απαιτούνται για την επιθεώρηση από Φορέα, διεξαγωγή Εσωτερικής επιθεώρησης, ανασκόπηση από Διοίκηση

ΦΑΣΗ Δ: Υποστήριξη της επιχείρησης μέχρι και την χορήγηση του πιστοποιητικού και πιστοποίηση από φορέα.

Υπηρεσία Επίβλεψης/Συντήρησης Εφαρμογής Συστημάτων Διαχείρισης (ISO)

Το προσωπικό της TQM με γνώμονα την μακρόχρονη εμπειρία έχει αποκτήσει εξειδικευμένη γνώση στην επίβλεψη εφαρμογής των συστημάτων ISO και δύναται να αναλάβει την ετήσια υποστήριξη όλων των συστημάτων διαχείρισης που εφαρμόζει μια επιχείρηση.

Η υποστήριξη πραγματοποιείται είτε σε ετήσια βάση ή σε συχνότητα που επιθυμεί ο πελάτης, ανάλογα με τα συστήματα που εφαρμόζονται.

Η TQM δύναται να διενεργεί εσωτερικές επιθεωρήσεις και μετά την πιστοποίηση του Συστήματος Διαχείρισης για την διασφάλιση της ορθής εφαρμογής του και συνεχούς βελτίωσης του, πάντα σύμφωνα με τις απαιτήσεις του πελάτη.

Αναλυτικότερα η υπηρεσία επίβλεψης/συντήρησης περιλαμβάνει τα εξής:

  • Υποστήριξη και καθοδήγηση στην προετοιμασία της επιθεώρησης και στην συλλογή των απαραίτητων αρχείων και εγγράφων που απαιτούνται.
  • Επικαιροποίηση καταλόγων σχετικής νομοθεσίας και υποδείξεις εφαρμογής και συμμόρφωσης.
  • Εκπαιδεύσεις προσωπικού.
  • Διεξαγωγή εσωτερικής επιθεώρησης.
  • Αναφορά και Αξιολόγηση ευρημάτων Εσωτερικής Επιθεώρησης.
  • Υποστήριξη στην λήψη διορθωτικών ενεργειών σχετικών με τα ευρήματα της εσωτερικής επιθεώρησης.
  • Συμμετοχή στην διαδικασία Ανασκόπησης και Αναθεώρησης του Συστήματος Διαχείρισης.
  • Παρουσία στην διενέργεια της επιθεώρησης από τον φορέα πιστοποίησης.
  • Υποστήριξη στην άρση μη συμμορφώσεων που τυχόν προκύψουν.

Επικοινωνήστε με έναν Εξειδικευμένο Σύμβουλο σήμερα!

© 2024 TQM. All Rights Reserved.